REGULAMIN SERWISU BEE LEGAL
1. [definicje]
Pojęcia użyte w Regulaminie Serwisu Bee Legal oznaczają:
- Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu, udostępniony w domenie publicznej w sieci Internet pod adresem www.beelegal.pl;
- Serwis – serwis internetowy służący do świadczenia przez WB Law Wilczyńska Bruderek Adwokaci Radcowie Prawni s.c. usług drogą elektroniczną dostępny pod adresem www.beelegal.pl;
- WB Law – Wilczyńska Bruderek Adwokaci Radcowie Prawni s.c., ul. Młyńska 9/3, 61-730 Poznań, NIP: 781-196-33-80;
- Klient– Przedsiębiorca lub Konsument, korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną;
- Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego;
- Konsument – osoba fizyczna korzystająca z usługi elektronicznej
w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego; - Formularz Kontaktowy – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający wysłanie zapytania do WB Law;
- Ankieta – kwestionariusz dostępny w Serwisie pozwalający na dokonanie przez WB Law bezpłatnej analizy rozwiązań Użytkownika w zakresie treści dostarczanych na stronach www, w aplikacjach mobilnych oraz w ramach sklepów internetowych;
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a WB Law na zasadach określonych w Regulaminie;
- Usługi – usługi elektroniczne dostępne w Serwisie, pozwalające na wysłanie zapytania do WB Law poprzez Formularz kontaktowy oraz wypełnienie i przesłanie kwestionariusza w ramach Ankiety;
- Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Dni Kalendarzowe – wszystkie dni w roku z uwzględnieniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy;
- Siła Wyższa – zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron stosunku prawnego, którego wystąpienia strona, która dotknięta została działaniem Siły Wyższej, nie mogła rozsądnie przewidzieć i którego wystąpieniu nie mogła zapobiec,
a które uniemożliwia tej stronie trwale albo przejściowo wykonywanie jej praw lub obowiązków, w szczególności na gruncie danego stosunku prawnego.
2. [postanowienia ogólne]
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z Usług Serwisu.
3. [dane kontaktowe]
- Dane kontaktowe WB Law:
adres: ul. Młyńska 9/3, 61-730 Poznań,
adres e-mail: biuro@wblaw.pl,
numer telefonu: +48 536 476 000
Klient może porozumiewać się z WB Law, korzystając z danych kontaktowych wskazanych powyżej lub za pośrednictwem Formularza kontaktowego. - Klient może kontaktować się z WB Law telefonicznie w godzinach od 9 do 17 w Dni Robocze oraz wysyłać zapytania za pośrednictwem adresu e-mail lub Formularza kontaktowego, a także przesyłać Ankiety bez ograniczeń czasowych. WB Law dołoży należytych starań, by udzielić odpowiedzi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych.
4. [wymagania techniczne]
- Do korzystania z Serwisu niezbędne są:
– urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i nowoczesną, bieżąco aktualizowaną przeglądarką internetową typu: Internet Explorer wersja 11 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024px;
– aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). - Używanie oprogramowań innych aplikacji, mających wpływ na funkcjonalności przeglądarek wymienionych w pkt 4.1. powyżej może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie Serwisu, dlatego rekomenduje się wyłączenie takich oprogramowań na czas korzystania z Serwisu.
5. [informacje ogólne]
- WB Law, jako administrator Serwisu, świadczy na rzecz Klientów Usługi umożliwiające wysłanie zapytania za pośrednictwem Formularza kontaktowego, jak również przesłanie wypełnionego kwestionariusza w ramach Ankiety.
- Klient powinien:
a) korzystać z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem,
b) powstrzymywać się od dostarczenia treści o charakterze bezprawnym,
w tym treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
c) powstrzymywać się od wszelkiej działalności, która mogłaby zakłócić prawidłowe jego funkcjonowanie, przez którą należy rozumieć
w szczególności:
– ingerencję w korzystanie z Serwisu przez innych Użytkowników, w tym uniemożliwianie korzystania z niego;
– ingerencję w zawartość lub charakter techniczny Serwisu,
– rozsyłania za pośrednictwem Serwisu lub umieszczania w nim niezamówionej informacji handlowej (SPAM),
– korzystać z Serwisu wyłącznie dla swojego użytku. - WB Law nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy
w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane Siłą Wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Klienta. - W przypadku, gdy Serwis nie działa prawidłowo, pojawiają się błędy lub problemy techniczne, Klient powinien zgłosić taką okoliczność WB Law. WB Law niezwłocznie podejmie próbę przywrócenia prawidłowego funkcjonowania Serwisu.
- Wszelkie treści opublikowanie w Serwisie, w tym m.in. znaki towarowe, zdjęcia oraz opisy, podlegają ochronie prawnej, a korzystanie z nich wymaga zgody WB Law wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. [składanie zapytań poprzez Formularz kontaktowy]
- Złożenie zapytania poprzez Formularz kontaktowy jest nieodpłatne.
- Złożenie zapytania polega na:
- wypełnieniu pól informacyjnych w Formularzu kontaktowym poprzez podanie adresu e-mail, umożliwiającego nawiązanie kontaktu oraz treści kierowanej do WB Law wiadomości,
- kliknięciu w ikonę „Wyślij”.
Złożenie zapytania może być poprzedzone zaznaczeniem zgody na otrzymywanie od WB Law drogą elektroniczną informacji o oferowanych produktach i usługach.
- Przed wysłaniem zapytania Klient zapoznaje się z warstwową klauzulą informacyjną oraz udostępnioną w Serwisie Polityką Prywatności, a także z niniejszym Regulaminem.
- Klientowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail.
- Klientem może być wyłącznie Przedsiębiorca albo Konsument posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
- Składać zapytania za pośrednictwem Formularza kontaktowego w imieniu i na rzecz Klienta oraz wszelkie oświadczeń woli i wiedzy w postaci elektronicznej może wyłącznie należycie do tego umocowana osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Z momentem wysłania zapytania pomiędzy WB Law a Klientem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do złożenia zapytania. Dalsza korespondencja z Klientem prowadzona jest drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
7. [przesyłanie kwestionariuszy w ramach Ankiety]
- Przesłanie wypełnionego przez Klienta kwestionariusza jest nieodpłatne.
- Przesłanie kwestionariusza polega na:
- wypełnieniu pól informacyjnych w kwestionariuszu poprzez podanie adresu strony www albo sklepu internetowego albo nazwy aplikacji,
a także podanie danych kontaktowych umożliwiających nawiązanie kontaktu przez WB Law z Klientem, - udzieleniu odpowiedzi „tak” albo „nie” albo „nie wiem” na zadane
w Ankiecie pytania, - złożeniu oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem i dokonaniu akceptacji jego treści poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru,
kliknięciu w ikonę „Wyślij”.
- wypełnieniu pól informacyjnych w kwestionariuszu poprzez podanie adresu strony www albo sklepu internetowego albo nazwy aplikacji,
- Przesłanie kwestionariusza w ramach Ankiety może być poprzedzone zaznaczeniem zgody na otrzymywanie od WB Law oferty drogą elektroniczną lub na kontakt telefoniczny w celach marketingowych.
- Przed wysłaniem kwestionariusza Klient zapoznaje się z warstwową klauzulą informacyjną oraz udostępnioną w Serwisie Polityką Prywatności, a także niniejszym Regulaminem.
- Klientowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail.
-
Klientem może być wyłącznie Przedsiębiorca albo Konsument posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
-
Przysyłać kwestionariusz za pośrednictwem Ankiety w imieniu i na rzecz Klienta może wyłącznie należycie do tego umocowana osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Przesyłając kwestionariusz w ramach Ankiety Klient wyraża zgodę na dokonanie bezpłatnej analizy rozwiązań Użytkownika w zakresie treści dostarczanych na stronach www lub w aplikacjach mobilnych lub w ramach sklepów internetowych oraz na przekazanie jej wyników.
-
Z momentem przesłania kwestionariusza pomiędzy WB Law a Klientem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do przesłania kwestionariusza.
- Wyniki bezpłatnej analizy dokonanej na podstawie przesłanej Ankiety przesyłane są drogą elektroniczną na podany adres e-mail lub przekazywane telefonicznie.
8. [prawo odstąpienia]
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy o dokonanie bezpłatnej analizy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W razie odstąpienia wyniki analizy nie są przekazywane Klientowi.
- Aby skutecznie odstąpić umów wskazanych w pkt 8.1. i 8.2. powyżej należy wysłać do WB Law przed upływem wskazanego terminu oświadczenie
o odstąpieniu pocztą lub na adres e-mail wskazany w pkt 3.1. Klient może skorzystać ze stanowiącego Załącznik [1] do niniejszego Regulaminu formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu na adres e-mail, WB Law przesyła niezwłocznie potwierdzenie otrzymania takiej informacji pocztą elektroniczną na podany przez Klienta adres e-mail.
9. [ochrona danych osobowych]
WB Law przetwarza dane osobowe Klientów na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zamieszczonej w Serwisie Polityki Prywatności.
10. [prawa i obowiązki Użytkownika]
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu.
- Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku jego zachowania niezgodnego z prawem i z postanowieniami Regulaminu.
11. [reklamacje dotyczące świadczenia usług elektronicznych]
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych przez WB Law można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną na adresy WB Law wskazane w pkt 3.1. powyżej.
- Reklamacja powinna zawierać:
- opis przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj, okoliczności
i wskazanie daty wystąpienia nieprawidłowości; - dane kontaktowe składającego reklamację.
- opis przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj, okoliczności
- WB Law rozpatruje złożoną reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni, a w uzasadnionych przypadkach w terminie do 30 dni od dnia jej złożenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona.
12. [pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń]
- Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
13. [postanowienia końcowe]
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego